mandag 19. mai 2014

Slik gikk det!

Jeg skrev forrige uke at jeg håpte jeg kunne skilte med minus 5 kg i dag. Slik gikk det ikke, men det er ikke langt unna. Minus 4,7 kg er det nøyaktige resultatet. På fire uker. Slettes ikke verst, spørr du meg! Nå er jo vekt bare et tall, og jeg som veier meg hver dag, ser jo at hva jeg har puttet i munnen dagen før spiller en stor rolle. Jeg tenker da på saltmengde for eksempel. Jeg kjenner godt på kroppen at jeg har gått ned i vekt, men er liksom litt avhengig av dette tallet likevel. Slik får det bare være.

I dag har vært en aktiv dag generelt. Jeg har gjort hagearbeid. Spadd torv og jord, laget bedd og plantet. 
Senere på kvelden gikk jeg runden over Hatlaåsen og Høgnakken! Jogg og gange om hverandre. Jeg som ikke jogger. 

Utsikt fra Høgnakken: Larsgården, som
for meg er beste plassen å bo :)



En fin start på en fin uke!

1 kommentar: