lørdag 3. mai 2014

Effektivitet

For å være litt effektiv i en travel hverdag, blir Akslal-turen fra Fagerlia til Fjellstua via Rundskue svært enkel og mye brukt. Det er fort gjort å komme seg dit. Jeg kan ta med Kristine i vogna å dermed benytte meg av morgentimene hvor hun sover. Forøvrig er jeg svært fornøyd med den turen, det gir så fin variasjon i intensitet, og selv har jeg troa på å gå litt oppover, litt bortover og litt nedover, om hverandre. 

I dag ble altså intet unntak. Jeg startet å gå fra Fagerlia klokken 0900 og fikk da fjellet nesten for meg selv. Liker godt å slippe å 'gå i kø.' Formen føltes ikke så verst heller, så det var deilig.

Den kommende uka har jeg ikke mulighet til å gå på kveldstid, så det ender nok med en del Akslaturer på morgenen da også. Siden jeg vil prøve å variere litt, må jeg prøve å finne en annen, like god, turplass hvor jeg kan gå med vogn. Rop ut om du har et forslag.


'Sliten og fornøyd fjellfie' fra Rundskue! Klarte akkurat å fullføre hele turen mellom to haglbyger. Nå stemmer jeg for sommer og sol igjen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar