lørdag 10. mai 2014

Konkuransemenneske

Jeg har nettopp kommet ned igjen fra Langevannet. En fantastisk fin kveldstur og jeg er strålende fornøyd med meg selv. Det er andre gangen jeg går på Langevannet siden jeg begynte mitt nye og bedre liv for litt under tre uker siden. Første gangen var fredag for to uker siden. Da brukte jeg 40 minutter opp og var full av melkesyre i beina samtidig som jeg pustet som en blåhval. I dag brukte jeg 36,20 minutt. Altså 3,40 minutt fortere. Det syns jeg er bra forbedring, men det aller viktigste et at jeg hadde mer å gi. Jeg kjenner at det er lettere, med andre ord; det funker dette her!

Jeg er et konkuransemenneske. I alle sammenhenger igrunn. Nå merker jeg at jeg konkurrerer med meg selv, og det er faktisk drivkraften min nå! Jeg gleder meg til å slå mine egne tider og kjenne at formen stiger :)

En lørdagskveld i sofaen med melkesjokolade og potetgull kan lett byttes ut med dette her:




Også dagens fjellfie :)





1 kommentar: