torsdag 1. mai 2014

1. Mai

Jeg sier alltid at det kommer til å snø i mai. Tror som regel jeg bruker å ha rett. En dag eller to hvor vinteren titter innom for å si hadet er vel ikke så unormalt, men haggel og sludd i mai er svært demotiverende. Det er kaldt og surt og for min del er det mest fristende å holde seg inne. Heldigvis bestemte jeg meg for å trosse dette været å gå på trilletur med Kristine når hun skulle sove dubb nummer to. Vurderte en stund å 'bare' gå tur på Borgundveien, men endte heldigvis opp på Aksla! Gikk også i dag den vanlige ruten fra Fagerlia til Fjellstua via Rundskue. Det kjekke er at jeg kjenner at det går lettere. Den siste lange bakken opp mot Rundskue for eksempel, var slettes ikke så ille i dag. Deilig!


Fjellfie med haggel i håret! Forhåpentligvis er det siste gang vi ser haggel i år.

Når kvelden kommer skal det bli godt at jeg er ferdig trent for dagen. Da blir det sofasløving og opptak av flere ukers episoder med 'Hele Norge Baker.' Gleder meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar