mandag 12. mai 2014

På vekta igjen

Veide meg i dag - som alle andre dager. Det er liksom mandagen som teller. I dag hadde jeg gått ned 1,4 kg fra forrige mandag. Jeg er fornøyd, selvfølgelig. Problemet med å veie seg hver dag, slik som jeg gjør, er jo at vekten svinger veldig. I dag var jeg for eksempel tyngre enn i går uten at det skulle være noen spesiell grunn til det. Uansett så kan jeg si at jeg har gått ned fire kilo på disse tre ukene og det kan jeg jo ikke annet enn å være fornøyd med! Jeg merker det godt. Buksene er større og jeg føler meg lettere. Veldig gøy rett og slett!

I dag hadde sofaen innhentet meg. Som vanlig sjekket jeg Facebook, og så at en kollega hadde vært på fjelltur. Mer skulle det ikke til før konkuransemennesket våknet og et kvarter senere var jeg på plass på turstien på Aksla!

Dagens fjellfie: 


Nå håper jeg at jeg kan fortelle at jeg har gått ned 5 kilo neste mandag, men 17mai kommer kanskje litt ubeleilig, da skal jeg spise både brennsnut og sjokoladekake, og DET gleder jeg meg hvertfall til!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar