torsdag 24. april 2014

Tidsklemma

Jeg har absolutt merket forskjell på å skulle endre livsstil med barn i hus. Før var det bare meg. Dermed kunne jeg gå på tur akkurat når det passet meg. Nå blir det etter leggetid og dørstokkmila er dermed litt lengre, samtidig som det også er andre ting som skal gjøres i huset. I går hadde jeg planer om tur på Langevannet etter at barna var lagt, men det endte med at jeg måtte prioritere rydding av hus og handling.  I ettermiddag har jeg vært på møte på barnehagen som ikke var ferdig før klokken 2000. Jeg vurderte å ta Langevannet i dag istedenfor, men prioriterte 5 minutt i bil isteden for 25 minutt, så da ble det Aksla!
Siden klokka var blitt ganske mye da jeg startet å gå fra Fagerlia, kom jeg til at det holdt å gå til Rundskue, så var jeg sikker på at det ikke ble mørkt før jeg kom meg ned igjen! Brukte en halvtime fra Fagerlia til Rundskue! Aner ikke om det er bra eller dårlig men føler absolutt at jeg har fått svettet litt.


Nydelig utsikt fra Rundskue. Også i dag møtte jeg masse folk på veien, kanskje ikke så rart med så nydelig turvær.



Dagens fjellselfie! Passelig smågal, men er egentlig bare svært fornøyd med at jeg er i gang med å komme meg opp av sofaen og ut i naturen. 

Nå har jeg nådd målet med 3 turer denne uka! Det blir nok minst en til. Styrketrening er det verre med og det kommer det nok til å bli verre med fremover også kjenner jeg. Noe så kjedelig. Nå er jeg klar for fredag, også helg, det skal bli deilig.

2 kommentarer:

  1. Fantastisk bilde av solnedgangen :-) Sprekt!

    SvarSlett
  2. Ja, var imponert over at det ble såpass bra med iphone :)

    SvarSlett