tirsdag 22. april 2014

30:20,20

Det var tiden jeg brukte opp på Sukkertoppen. Det skal sies at jeg fomlet litt med å få mobilen ut av lomma for å lese av tiden, så trekk gjerne fra 10 sekund. Uansett så var jeg i bedre form enn jeg hadde regnet med. Kan huske at jeg brukte ca 30 minutter opp den gang jeg var i form. Med andre ord er det irriterende lite sannsynlig med voldsom progresjon. Faktisk er det like sannsynlig at jeg bruker lengre tid neste gang. Jeg skal ikke lyge å si at jeg ikke ble sliten. Faktisk så hadde jeg litt lyst å snu en periode, men det var mest på grunn av at det var fryktelig kaldt.
                              
Det var fullt med folk på toppen, og som sagt fryktelig kaldt, så da orket jeg ikke skrive meg inn i boken en gang. Det er det ene minuset med Sukkertoppen - alt for mye folkfor ei stakkars frue som prøver å komme i form! 

En ny fjellselfie rakk jeg å ta før jeg begynne på nedoverturen. Lyssky og forblåst, men absolutt meg!
                                  

Turen ned er verre enn turen opp. Slik har jeg alltid hatt det uansett hvor jeg har gått. Livredd for å ramle, å høydeskrekken blir bare verre å verre med årene. Derfor bruker jeg gjerne lengre tid ned enn opp.

Nå er jeg godt fornøyd med dagens innsats. Pukka detox, Cottagecheese og grønnsaker til kvelds, overraskende godt. Forresten; note to self: compeed gnagsårplaster er eneste som duger!


1 kommentar: